Közös Hivatal / Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés

 

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik.

Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.

Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeit elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/

Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.

 

Tájékoztatás elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárásokról, elektronikus űrlapok elérhetőségeiről:

https://alkalmazaskozpont.asp.lgov.hu/sites/asp/files/2019-10/elugy_elektronikus_ugyintezes_az_onkormanyzati_hivatali_portalon_2019.10.26_0.pdf

https://alkalmazaskozpont.asp.lgov.hu/sites/asp/files/2019-09/elugy_elektronikus_urlap_kitoltesevel_kezdemenyezheto_eljarasok_2019.09.16.xlsx



Csatolt fájl(ok):



« Vissza az előző oldalra!

Csénye Község Önkormányzata - Magyar