Közös Hivatal / Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézés

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik.

Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.

Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeit elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/

Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).

Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.



Csatolt fájl(ok):



« Vissza az előző oldalra!

Elérhetőségek

Csénye Község Önkormányzata

9611 Csénye,
Ady u. 42.
Telefon: +36-95/310-001
Csénye Község Önkormányzata - Magyar