Közös Hivatal / Elektronikus ügyintézés
Elektronikus ügyintézés
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy 2018. január 1. naptól ügyeiket elektronikus úton is intézhetik.
Az ügyindításhoz szükséges nyomtatványok űrlapjai elérhetők az elektronikus ügyintézési portálon (Önkormányzati Hivatali Portál), melynek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu.
Az Önkormányzati Hivatali Portálon történő ügyintézéshez az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Amennyiben nem találnak beadványuknak megfelelő űrlapot az Önkormányzati Hivatali Portálon, az e-Papír szolgáltatással tudják ügyeit elektronikusan intézni, melynek elérhetősége: https://epapir.gov.hu/
Az e-Papír szolgáltatás használatához az ügyfelek részéről szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás (ügyfélkapu).
Az ügyintézés menetéről részletes tájékoztatás, illetve segítség a fenti hivatkozásokra kattintva érhető el.
Tájékoztatás elektronikus űrlap kitöltésével kezdeményezhető eljárásokról, elektronikus űrlapok elérhetőségeiről:
Csatolt fájl(ok):
- Elektronikus ügyintézés OHP felhasználói útmutató.pdf [1542,62KB]
- Gépjárműadó kitöltési útmutató 2018.pdf [772,68KB]
- HIPA kitöltési útmutató 2018.pdf [1031,44KB]
« Vissza az előző oldalra!
Elérhetőségek
Csénye Község Önkormányzata
9611 Csénye,Ady u. 42.
Telefon:
+36-95/310-001
Fax: +36-95/310-155
Mobil:
+36-70/334-6427
E-mail:
phcsenye@airplanet.hu